Μπουζι , ποτε κ ποια ?
Μπουζι , ποτε κ ποια ?
Στα ποσα χλμ αλλαζουμε κ τι βαζουμε ?
Μπουζί ΝGK BKR8EIX Iridium Power αξιζουν?
http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2259&category_id=108&option=com_virtuemart&Itemid=1
Μπουζί ΝGK BKR8EIX Iridium Power αξιζουν?
http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2259&category_id=108&option=com_virtuemart&Itemid=1
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
NGK BKR 8EIX
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
μπουζί (F5KPP332SBB) αυτός δεν είναι ο κωδικός παραγγελίας αλλά ο τύπος τους
Ο κωδικός παραγγελίας τους έχει όπως παρακάτω :
Κωδικός παραγγελίας σε SEAT <101 905 631H>
Κωδικός παραγγελίας BOSCH σε εξωτερικά μαγαζιά <0 241 245 666>
Απ' ότι γνωρίζω, τα ίδια μπουζί φοράνε και ο BZB κινητήρας (Προ f/l) αλλά και ο CDAA (f/l).
Τα εργοστασιακά, δηλαδή αυτά πού έχει τοποθετήσει ο κατασκευαστής στο εργοστάσιο, μπορεί ελαφρώς να διαφέρουν κυρίως ώς προς το βαθμό ψυχρότητας (είναι ένα βαθμό "θερμότερα"). Για κλίματα όπως το Ελληνικό (υψηλές θερμοκρασίες) είναι προτιμότερο να ειναι πιό ψυχρά κατά ένα βαθμό και εφόσον το αμάξι είναι με "μαμά" πρόγραμμα ή και βελτιωμένο με κάποιο after market πρόγραμμα 1ου σταδίου. Oπότε οι εδώ τοποθετούν τα παραπάνω.
Ο κωδικός παραγγελίας τους έχει όπως παρακάτω :
Κωδικός παραγγελίας σε SEAT <101 905 631H>
Κωδικός παραγγελίας BOSCH σε εξωτερικά μαγαζιά <0 241 245 666>
Απ' ότι γνωρίζω, τα ίδια μπουζί φοράνε και ο BZB κινητήρας (Προ f/l) αλλά και ο CDAA (f/l).
Τα εργοστασιακά, δηλαδή αυτά πού έχει τοποθετήσει ο κατασκευαστής στο εργοστάσιο, μπορεί ελαφρώς να διαφέρουν κυρίως ώς προς το βαθμό ψυχρότητας (είναι ένα βαθμό "θερμότερα"). Για κλίματα όπως το Ελληνικό (υψηλές θερμοκρασίες) είναι προτιμότερο να ειναι πιό ψυχρά κατά ένα βαθμό και εφόσον το αμάξι είναι με "μαμά" πρόγραμμα ή και βελτιωμένο με κάποιο after market πρόγραμμα 1ου σταδίου. Oπότε οι εδώ τοποθετούν τα παραπάνω.
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
πηγη seat club:
Eίναι η δεύτερη φορά που αλλάζω μπουζί σε service. H πρώτη έγινε στα 25.000 Km τον Oκτ 2009 (λόγω παρέλευση διετίας) και ενώ πίστευα ότι μου είχαν βάλει τα Bosch F6KPP332S (ψυχρότητα 6, διάκενο 0,7mm) που φορούσε από το εργοστάσιο, εν-τούτοις χτές κατά την "εξαγωγή" διαπίστωσα ότι τα είχαν αντικαταστήσει με τα F5KPP332SBB δηλαδή με ένα βαθμό ψυχρότερα (5) αλλά διάκενο 0,8mm. Περί ακίδων και διάκενου (μικρού-μεγάλου) μπορείτε να διαβάσετε προηγούμενα post μου σ' αυτή την ενότητα.
Tα μπουζί αυτά κάνανε μέχρι χτές 30.500 Km (21 μήνες) εκ των οποίων το 80% σε επαρχιακούς δρόμους, Εθνική οδό, στριφτερές αναβάσεις αλλά και πίστα (καμιά 80αριά γύρους συνολικά). Τα βγάλαμε ένα προς ένα για να τα παρατηρήσω και να δώ τυχόν δυσλειτουργία. Ο Κινητήρας είναι BZB, αισίως με 55.500 Km και πρόγραμμα 1ο σταδίου. Πιέσεις λειτουργίας από 1 Bar στις 3000-4000 RPM που καταλήγει σε 0,7/0,6 στις 6500RPM. Η εικόνα τους είναι παρακάτω και μιλάει νομίζω από μόνη της
Ελαφριά "καταχνιά" (πούδρα) καπνιάς στην κεφαλή του σπειρώματος ενώ όλες οι ακίδες δείχνουν να έχουν ελαφρώς "κυρτώσει" προς τα μέσα λόγω φυσιολογικής φθοράς (αποτέλεσμα θερμοκρασίας στο θάλαμο καύσης). Καμία "περίεργη" επικάθηση-χρωματισμός, υπερθέρμανση, λάδι, λιώσιμο-παραμόρφωση crazy. Ανετα θα πηγαίνανε για κανένα 10.000 Km ακόμη αν και το διάκενο της ακίδας έχει ελαφρώς μικρείνει λόγω κύρτωσης όπως προανέφερα. Τα νέα που τοποθετήθηκαν είναι πάλι του ίδιου τύπου δηλαδή Bosch F5 KPP332 SBB: Ψυχρότητα -5-, 0,8mm διάκενο και 1 KΩ αντίσταση αντιπαρασιτική και καύσης.
Κωδικός SEAT <101 905 631H>
Κωδικός Bosch <0 241 245 666>
To μόνο αρνητικό είναι η τιμή τους fear fear εντός SEAT ...19,5 €/piece με το ΦΠΑ....τουτέστι περί τα 78€ η τετράδα. Κάποια αντιπροσωπία διαφημίζει έκπτωση 25%, αλλά όταν πήγα να τα πάρω από εκεί με ενημέρωσαν ότι η εκπτωση ισχύει μόνο όταν κάνω σε εκείνη την αντιπροσωπία το service. Αny way, χαλάλι τους μιά και φαίνονται να "αντέχουν"...
Eίναι η δεύτερη φορά που αλλάζω μπουζί σε service. H πρώτη έγινε στα 25.000 Km τον Oκτ 2009 (λόγω παρέλευση διετίας) και ενώ πίστευα ότι μου είχαν βάλει τα Bosch F6KPP332S (ψυχρότητα 6, διάκενο 0,7mm) που φορούσε από το εργοστάσιο, εν-τούτοις χτές κατά την "εξαγωγή" διαπίστωσα ότι τα είχαν αντικαταστήσει με τα F5KPP332SBB δηλαδή με ένα βαθμό ψυχρότερα (5) αλλά διάκενο 0,8mm. Περί ακίδων και διάκενου (μικρού-μεγάλου) μπορείτε να διαβάσετε προηγούμενα post μου σ' αυτή την ενότητα.
Tα μπουζί αυτά κάνανε μέχρι χτές 30.500 Km (21 μήνες) εκ των οποίων το 80% σε επαρχιακούς δρόμους, Εθνική οδό, στριφτερές αναβάσεις αλλά και πίστα (καμιά 80αριά γύρους συνολικά). Τα βγάλαμε ένα προς ένα για να τα παρατηρήσω και να δώ τυχόν δυσλειτουργία. Ο Κινητήρας είναι BZB, αισίως με 55.500 Km και πρόγραμμα 1ο σταδίου. Πιέσεις λειτουργίας από 1 Bar στις 3000-4000 RPM που καταλήγει σε 0,7/0,6 στις 6500RPM. Η εικόνα τους είναι παρακάτω και μιλάει νομίζω από μόνη της
Ελαφριά "καταχνιά" (πούδρα) καπνιάς στην κεφαλή του σπειρώματος ενώ όλες οι ακίδες δείχνουν να έχουν ελαφρώς "κυρτώσει" προς τα μέσα λόγω φυσιολογικής φθοράς (αποτέλεσμα θερμοκρασίας στο θάλαμο καύσης). Καμία "περίεργη" επικάθηση-χρωματισμός, υπερθέρμανση, λάδι, λιώσιμο-παραμόρφωση crazy. Ανετα θα πηγαίνανε για κανένα 10.000 Km ακόμη αν και το διάκενο της ακίδας έχει ελαφρώς μικρείνει λόγω κύρτωσης όπως προανέφερα. Τα νέα που τοποθετήθηκαν είναι πάλι του ίδιου τύπου δηλαδή Bosch F5 KPP332 SBB: Ψυχρότητα -5-, 0,8mm διάκενο και 1 KΩ αντίσταση αντιπαρασιτική και καύσης.
Κωδικός SEAT <101 905 631H>
Κωδικός Bosch <0 241 245 666>
To μόνο αρνητικό είναι η τιμή τους fear fear εντός SEAT ...19,5 €/piece με το ΦΠΑ....τουτέστι περί τα 78€ η τετράδα. Κάποια αντιπροσωπία διαφημίζει έκπτωση 25%, αλλά όταν πήγα να τα πάρω από εκεί με ενημέρωσαν ότι η εκπτωση ισχύει μόνο όταν κάνω σε εκείνη την αντιπροσωπία το service. Αny way, χαλάλι τους μιά και φαίνονται να "αντέχουν"...
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
Σε μαγαζιά με είδη αυτοκινήτου εδώ στην Αθήνα τα εν λόγω μπουζί (τύπος) μπορεί να τα βρεί κάποιος με 14-15 € το ενα με το ΦΠΑ συμπεριλαμβανομένου. Το μόνο που δεν κατάφερα να ρωτήσω, είναι σε μαγαζί (αντιπροσωπεία) της BOSCH Hellas πόσο μπορεί να τα χρεώνουν. Τέτοιοι απ' ευθείας συνεργάτες-dealers της Bosch μπορεί να βρεί κανείς στην ιστοσελίδα της (Απ΄ότι τσέκαρα πριν από λίγο, μέχρι πρότινος μπορούσε να βρεί αναλυτικά κάποιος τέτοια μαγαζιά ανά περιοχή για είδη αυτοκινήτου της Bosch. Τώρα πρέπει να απευθυνθεί στα κεντρικά της BOSCH για να τον καθοδηγήσουν).
Μία ιδιαίτερη λεπτομέρεια που χρείζει προσοχής σε ότι αφορά τα μπουζί για 1.8 TSI. Oi ιστοσελίδες από καταστήματα ειδών αυτοκινήτων, αναφέρουν στα προιόντα τους "ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ 2.0 ΤFSI / 1.8 TSI" δίνοντας το ίδιο ΟΕΜ μπουζί και κατά συνέπεια τον ίδιο κωδικό προιόντος, δηλαδή BOSCH FR5 KPP332S. Στην πραγματικότητα όμως το 1.8 ΤSI φοράει (σύμφωνα πάντα με την ελληνική SEAT) σχεδόν το ίδιο μπουζί αλλά με τον κωδικό προιόντος BOSCH F5 KPP332S BB. Αν συγκρίνουμε τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών μπουζί, θα δούμε ότι διαφέρουν κυρίως στο διάκενο και στην αντιπαρασιτική/καύση αντίσταση στοιχεία σημαντικά ώς πρός την "πολιτισμένη" λειτουργία του κινητήρα αλλά και καύση. Δείτε παρακάτω τον πίνακα σύγκρισης (όσον αφορά τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους αλλά και το βαθμό ψυχρότητας που είναι -5- παραμένουν τα ίδια και για τους δύο τύπους).
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/26/boschm18si20tfsi.jpg
Γιατί κάποιες φορές οι "λεπτομέρειες" είναι που κάνουν την διαφορά..
Μία ιδιαίτερη λεπτομέρεια που χρείζει προσοχής σε ότι αφορά τα μπουζί για 1.8 TSI. Oi ιστοσελίδες από καταστήματα ειδών αυτοκινήτων, αναφέρουν στα προιόντα τους "ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ 2.0 ΤFSI / 1.8 TSI" δίνοντας το ίδιο ΟΕΜ μπουζί και κατά συνέπεια τον ίδιο κωδικό προιόντος, δηλαδή BOSCH FR5 KPP332S. Στην πραγματικότητα όμως το 1.8 ΤSI φοράει (σύμφωνα πάντα με την ελληνική SEAT) σχεδόν το ίδιο μπουζί αλλά με τον κωδικό προιόντος BOSCH F5 KPP332S BB. Αν συγκρίνουμε τα χαρακτηριστικά των δύο αυτών μπουζί, θα δούμε ότι διαφέρουν κυρίως στο διάκενο και στην αντιπαρασιτική/καύση αντίσταση στοιχεία σημαντικά ώς πρός την "πολιτισμένη" λειτουργία του κινητήρα αλλά και καύση. Δείτε παρακάτω τον πίνακα σύγκρισης (όσον αφορά τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά τους αλλά και το βαθμό ψυχρότητας που είναι -5- παραμένουν τα ίδια και για τους δύο τύπους).
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/26/boschm18si20tfsi.jpg
Γιατί κάποιες φορές οι "λεπτομέρειες" είναι που κάνουν την διαφορά..
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
Βάσει καταλόγου Bosch o F5KPP332SBB έχει καταργηθεί και ισχύει ο εμπορικός κωδικός
FR5KPP332S με κωδικό Bosch 0242245576
Ο βαθμός ψυχρότητας στα Μπουζί Bosch είναι πάντα το πρώτο ψηφίο στην προκειμένη περίπτωση το 5
Διάκενο ηλεκτροδίων [mm] 0,7
Γνήσιος Κωδικός 101 905 631 Η
56e
FR5KPP332S με κωδικό Bosch 0242245576
Ο βαθμός ψυχρότητας στα Μπουζί Bosch είναι πάντα το πρώτο ψηφίο στην προκειμένη περίπτωση το 5
Διάκενο ηλεκτροδίων [mm] 0,7
Γνήσιος Κωδικός 101 905 631 Η
56e
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
Α. Βάλε ελάχιστο γράσο στο σπείρωμα του μπουζί. Θα βοηθήσει στο βγάλσιμο της επόμενης φοράς.
Β. Κάνε μία επάλειψη πάλι με γράσο (λιθίου προτείνει το VAG), στο μεταλλικό τμήμα του πολ\στή
εσωτερικά, εκεί που εφάπτεται με την πορσελάνη του μπουζί. Θα βοηθήσει στην μελλοντική αφαίρεση
του πολ\στή.
http://www.stereotiki.gr/store/index.php?target=products&product_id=2407
Γ. Πρόσεχε πώς τραβάς τον πολ\στή. ΟΧΙ κοπάνημα. Μονο σταθερό τράβηγμα. Ούτε πιάσιμο με πένσα
κλπ. Είναι ευαίσθητοι, ειδικά στην κεφαλή τους (εκεί που κουμπώνει το φίς).
αν δεν έχουμε την λαβή-εξολκέα για τους πολλαπλασιαστές, ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να χρησιμοποιήσουμε κατσαβίδι σαν μοχλό ώστε με σταθερή πίεση προς τα πάνω να βγουν !
Β. Κάνε μία επάλειψη πάλι με γράσο (λιθίου προτείνει το VAG), στο μεταλλικό τμήμα του πολ\στή
εσωτερικά, εκεί που εφάπτεται με την πορσελάνη του μπουζί. Θα βοηθήσει στην μελλοντική αφαίρεση
του πολ\στή.
http://www.stereotiki.gr/store/index.php?target=products&product_id=2407
Γ. Πρόσεχε πώς τραβάς τον πολ\στή. ΟΧΙ κοπάνημα. Μονο σταθερό τράβηγμα. Ούτε πιάσιμο με πένσα
κλπ. Είναι ευαίσθητοι, ειδικά στην κεφαλή τους (εκεί που κουμπώνει το φίς).
αν δεν έχουμε την λαβή-εξολκέα για τους πολλαπλασιαστές, ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ να χρησιμοποιήσουμε κατσαβίδι σαν μοχλό ώστε με σταθερή πίεση προς τα πάνω να βγουν !
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
για τα μπουζι κανονικά θέλει δυναμόκλειδο το οποίο ορίζεις στα 2 ή 3 Nm (25 )
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
Bosch
F6KPP332S (ψυχρότητα 6, διάκενο 0,7mm)
F5KPP332SBB (ψυχρότητα 5, διάκενο 0,8mm)
FR5KPP332S (ψυχρότητα 5, διάκενο 0,7mm) αλλα με μεγαλη διαφορα στην αντιπαρασιτική/καύση αντίσταση ( απο 1 σε 6 )
NGK
PFR7S8EG ( πλατινας ) (ψυχρότητα 7, διάκενο 0,8mm) http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/SEAT/LE%25C3%2593N/PFR7S8EG/16400/
BKR7EIX ( ιριδιου ) http://www.ngkeurope.com/en/produktfinder/produktfinder/////BKR7EIX//
ΒKR7EIX-P ( ιριδιου -πλατινας )
F6KPP332S (ψυχρότητα 6, διάκενο 0,7mm)
F5KPP332SBB (ψυχρότητα 5, διάκενο 0,8mm)
FR5KPP332S (ψυχρότητα 5, διάκενο 0,7mm) αλλα με μεγαλη διαφορα στην αντιπαρασιτική/καύση αντίσταση ( απο 1 σε 6 )
NGK
PFR7S8EG ( πλατινας ) (ψυχρότητα 7, διάκενο 0,8mm) http://www.ngkeurope.com/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/SEAT/LE%25C3%2593N/PFR7S8EG/16400/
BKR7EIX ( ιριδιου ) http://www.ngkeurope.com/en/produktfinder/produktfinder/////BKR7EIX//
ΒKR7EIX-P ( ιριδιου -πλατινας )
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
http://www.kammenou.gr/spareparts/spare-plugs
http://www.ploigos.gr/?sessionid=b237a4dc19f58a39189e998f39264c75
τα παραπανω για NGK μπουζι ,40 ευρώ από την NGK στην φρατζή. NGK PFR7S8EGTM
http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/2011/03/New-spark-plug-developed-with-VW.pdf
και πολ/στες
http://www.partshaus.com/ignition-coil-pack-07k905715f.html
http://www.ploigos.gr/?sessionid=b237a4dc19f58a39189e998f39264c75
τα παραπανω για NGK μπουζι ,40 ευρώ από την NGK στην φρατζή. NGK PFR7S8EGTM
http://ngkntk.co.uk/wp-content/uploads/2011/03/New-spark-plug-developed-with-VW.pdf
και πολ/στες
http://www.partshaus.com/ignition-coil-pack-07k905715f.html
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
PFR7S8EG
OR
bosch fr5 kpp 332 s και θα σωθεις ειναι τελεια .διπλη πλατινα lazer διακενο 0,7 και σπιθα 6οhm εinai τελεια 55-60
http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1091&category_id=108&option=com_virtuemart&Itemid=1
45 eyrο απο τον πειραια στην bosch ( στην θηβων χαμηλα κατω κοντα στης γραμμες στην ρετσινα(διπλα απο μια αντιπροσωποια της σουζουκι)
http://www.clubford.gr/offers.php?action=view&id=24
ίδος μαγαζιού: Εισαγωγες-αντιπροσωπεια Bosch-Αντ/κα αυτ/των
Διεύθυνση: Θηβων 41 και Σουλιου 1 Πειραιας
Επικοινωνία: 210 4202573
OR
bosch fr5 kpp 332 s και θα σωθεις ειναι τελεια .διπλη πλατινα lazer διακενο 0,7 και σπιθα 6οhm εinai τελεια 55-60
http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1091&category_id=108&option=com_virtuemart&Itemid=1
45 eyrο απο τον πειραια στην bosch ( στην θηβων χαμηλα κατω κοντα στης γραμμες στην ρετσινα(διπλα απο μια αντιπροσωποια της σουζουκι)
http://www.clubford.gr/offers.php?action=view&id=24
ίδος μαγαζιού: Εισαγωγες-αντιπροσωπεια Bosch-Αντ/κα αυτ/των
Διεύθυνση: Θηβων 41 και Σουλιου 1 Πειραιας
Επικοινωνία: 210 4202573
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
75.000 χλμ και μπηκαν τα μπηκαν τα NGK 2667 BKR7EIX
http://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9352
τα Boch που βγηκαν ειχαν σημαδια φθορας ( 40.000 χλμ ηταν πανω ) και ολιγον φτωχο μιγμα.
http://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9352
τα Boch που βγηκαν ειχαν σημαδια φθορας ( 40.000 χλμ ηταν πανω ) και ολιγον φτωχο μιγμα.
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
PHSYBORG έγραψε:PFR7S8EG
OR
bosch fr5 kpp 332 s και θα σωθεις ειναι τελεια .διπλη πλατινα lazer διακενο 0,7 και σπιθα 6οhm εinai τελεια 55-60
http://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1091&category_id=108&option=com_virtuemart&Itemid=1
45 eyrο απο τον πειραια στην bosch ( στην θηβων χαμηλα κατω κοντα στης γραμμες στην ρετσινα(διπλα απο μια αντιπροσωποια της σουζουκι)
http://www.clubford.gr/offers.php?action=view&id=24
ίδος μαγαζιού: Εισαγωγες-αντιπροσωπεια Bosch-Αντ/κα αυτ/των
Διεύθυνση: Θηβων 41 και Σουλιου 1 Πειραιας
Επικοινωνία: 210 4202573
http://saveltrade.gr/mpouzi-dipla-platinenio-bosch-fr5kp3332s-gia-1-8tfsi-kai-2-0tfsi?search=fr5kpp332s&description=true
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Απ: Μπουζι , ποτε κ ποια ?
PFR7S8EG NGK?
Wrench size:
16,0 mm
Thread diameter:
14,0 mm
Thread Length:
19,0 mm
Spark gap:
0,8 mm
Resistance:
interference-free, 1 kOhm
Engine Code:
CDAA
Wrench size:
16,0 mm
Thread diameter:
14,0 mm
Thread Length:
19,0 mm
Spark gap:
0,8 mm
Resistance:
interference-free, 1 kOhm
Engine Code:
CDAA
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
PHSYBORG- Rook
- Αριθμός μηνυμάτων : 208
Reputation : 0
Ημερομηνία εγγραφής : 09/07/2010
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|